Poslední pondělí v září využily drobnou komplikaci přerušení dodávky elektrického proudu třídy 4. B a 5. A k tomu, aby spojily moderní technologie s výukou v přírodě. Skupiny žáků dostaly v zadání různé rostliny, které se vyskytují v okolí. Paní učitelky nechaly žáky nejprve vyhledat informace o zadaných přírodninách pomocí iPadů a dalších interaktivních zařízení. Žáci si zjistili, jaká stanoviště jsou pro rostliny typická, jak je poznají, čím mohou být prospěšné a další potřebné údaje. Informace si tak zaznamenali a poté zakreslili. Po tomto úvodu se třídy vydaly do terénu, kde za pomocí vyplněných karet přírodniny vyhledávaly. Úkol to byl poměrně složitý, protože v této fázi roku už na sebe rostliny neupozorňují květem, který při identifikaci rostlin značně pomáhá. Přesto se podařilo většinu rostlin objevit. Z výuky v přírodě jsme se všichni vrátili obohacení o nové informace a zážitky.